Tarvitsetko apua tilauksen tekemisessä tai tarvitsetko apua oikeiden tuotteiden löytämisessä?
Tuotekohtainen varastotilanne on merkitty alla olevilla merkinnöillä. Merkinnät löytyvät verkkosivujen katalogeista ja tuotekohtaisilta sivuilta. Merkinnästä ilmenee kuinka monta yksikköä on tällä hetkellä varastossa tai milloin sitä olisi mahdollisesti tulossa varastoomme lisää.
Jos tarvitset apua tietokoneen takuun jatkamiseen, ota meihin yhteyttä puhelimitse 030 623 85 01 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja autamme sinua löytämään oikean tuotteen.
Huomio! Oikean takuun löytämiseksi tarvitsemme sarjanumeron, joka löytyy normaalisti laitteen tuotemerkinnästä.
Tilaustuote tarkoittaa että tuotetta ei ole suoraan varastossamme. Tällöin tilattava tuote tulee toimittajaltamme, ja odotettu toimitusaika riippuu toimittajamme tuotevalikoimasta ja varastotilanteesta.
Ilmoitamme arvioidun toimitusajan mahdollisimman pian tilauksen teon jälkeen.
Suurimmalle osalle tuotteistamme löytyy sopivat lisävarusteet suoraan tuotekohtaisilta sivuilta. Lisävarusteoppaamme auttaa sinua löytämään oikeat lisävarusteet tuotteellesi. Jos tarvitset lisää apua lisävarusteiden valintaan voitte soittaa numeroon 030 623 85 01 tai lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] ja me autamme sinua valitsemaan sopivimmat tuotteet juuri teidän käyttöönne.
Ota yhteyttä: 030-623 85 01 tai [email protected].
Dustinin reklamaatio tiimi
Jos odotuksistamme poiketen epäonnistuisimme käsittelemään asianne, voit kääntyä erityisen reklamaatio tiimimme puoleen, joka on käytettävissä, jos sinua kohdellaan huonosti tai jos jokin ei ole mennyt odotetusti.
Myyntiehdot
Lue yleiset myyntiehtomme.